Uw bedrijf promoten met een klein budget in 2020?

Hoe promootte u uw bedrijf toen u met een klein advertentiebudget werkte?" is een vraag die de meeste van onze lezers ons hebben gesteld.

We zagen het als laatste dat we aankondigden hoe we het verkeer van een klant in slechts drie dagen hebben verdubbeld met behulp van enkele van onze belangrijkste SEO-strategieën.

U ziet, promotie of reclame dient een cruciaal doel in de zakenwereld door verkopers in staat te stellen effectief met elkaar te concurreren om de aandacht van kopers.

Een sterke toewijding om uw bedrijf te promoten, zal dienen als de stem van uw bedrijf die de boodschap van uw merk luid en duidelijk naar het publiek stuurt.

Er kunnen verschillende mediaplatforms worden gebruikt om uw bedrijf en merk te promoten. Daarom wijzen de meeste bedrijven budget toe dat uitsluitend is bedoeld voor hun marketing- en promotiestrategieën.

Als u uw bedrijf echter met een klein budget start, moet u manieren zoeken om uw marketingbudget voor kleine bedrijven te vergroten.

Maakt u zich geen zorgen, want er zijn effectieve, wonderbaarlijk goedkope en gratis manieren om op de meest betaalbare manier bekendheid te geven aan uw bedrijf.

Het enige wat we willen dat u doet, is "plug and play" en u zult beginnen met het binnenhalen van winsten zoals u zich nooit had kunnen voorstellen gedurende de hele tijd dat u zaken deed.

Als u klaar bent om met een klein budget te beginnen met het promoten van uw bedrijf en het trekken van de aandacht van het publiek dat belangrijk is voor uw onderneming, zijn hier promotiestrategieën die u nu kunt implementeren.

Mond-tot-mondreclame

Deze vorm van marketing, mond-tot-mondreclame, is nog steeds het meest waardevol - degene die consumenten boven alle anderen vertrouwen en degene die de verkoop voor uw bedrijf waarschijnlijk zal stimuleren.

Mond-tot-mondreclame marketingstrategie

Mond-tot-mondreclame is per definitie een onbetaalde vorm van promotie waarbij tevreden klanten andere mensen vertellen hoeveel ze een bedrijf, product of dienst waarderen.

Simpel gezegd: mond-tot-mondreclame-adverteerders proberen iets te creëren dat de moeite waard is om over te praten en moedigen mensen vervolgens actief aan om erover te praten.

Men mag nooit het vermogen onderschatten om uw bedrijf effectief op de markt te brengen, omdat mensen dol zijn op verwijzingen. Ze hebben de neiging om de mening van hun vrienden te vertrouwen bij het nemen van aankoopbeslissingen.

Maar hoe zorgt u ervoor dat het werkt? Onthoud dat mond-tot-mondreclame wordt geactiveerd wanneer een klant iets ervaart dat veel verder gaat dan verwacht.

Daarom moet u verder gaan dan uw plicht als u wilt dat uw klanten over u praten. Door effectief onze eerste strategie toe te passen, kunt u het meest geliefde en meest besproken product in uw categorie worden, wat uiteindelijk zal leiden tot meer verkopen.

Sociale media marketing

Feit: Wist u dat 64% van de Twitter-gebruikers en meer dan de helft van de Facebook-gebruikers eerder geneigd is het product van een merk dat ze online volgen te kopen? Bovendien heeft 50% van de shoppers een aankoop gedaan op basis van een aanbeveling die ze via sociale media hebben ontvangen.

Social media marketing voor het promoten van een bedrijf met een klein budget

Ja. Sociale media zijn echt een opkomend advertentieplatform in de zakenwereld. Ga op sociale media zoals Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, enz. Bouw een publiek op dat uw merk op sociale media zal vertrouwen.

Als u op ons lijkt, kunt u ervoor kiezen om uw verschillende sociale mediaplatforms te gebruiken om contact te maken met potentiële klanten met verschillende demografische gegevens. Hier is bijvoorbeeld een gids voor het opbouwen van een in de VS gevestigd Twitter-publiek.

Zorg ervoor dat uw bedrijfsprofiel een goede beschrijving, trefwoorden en een link naar uw website bevat. Plaats updates over uw bedrijf. Word lid van Facebook-groepen die gerelateerd zijn aan uw bedrijf en neem deel aan de gesprekken, maar spam ze niet met constante promo's voor wat u verkoopt.

Dit zijn effectieve middelen om voor minder te adverteren, aangezien mensen tegenwoordig veel tijd besteden aan het gebruik van sociale media.

Email reclame

E-mailmarketing is per definitie een marketingprogramma waarbij u mensen ertoe aanzet om u hun e-mails te bezorgen, zodat u ze regelmatig promotionele e-mails kunt sturen. Hiermee kunt u uw diensten op de markt brengen en uw expertise bij uw publiek vestigen.

Deze strategie is flexibel, economisch, gemakkelijk te meten en heeft een grote impact. Het stelt u ook in staat om gemakkelijk bezoekers naar uw website te leiden, een breed geografisch publiek te bereiken en regelmatig in contact te blijven met uw klanten en prospects.

U kunt het ook gebruiken voor het verzenden van nieuwsbrieven, aankondigingen van nieuwe producten, nieuwe promoties, enz. Maar onthoud dat u niet wordt gezien als SPAMMER! Stuur alleen e-mail naar die mensen die u toestemming hebben gegeven. Reageer onmiddellijk als iemand om verwijdering vraagt.

Om uw e-maillijst sneller te laten groeien, maakt u een hoofdmagneet zoals deze die u in ruil voor hun e-mailadres geeft.

Gedrukte reclame

Gedrukte advertenties zijn een veel gebruikte vorm van adverteren. Deze advertenties verschijnen in kranten of tijdschriften en worden soms als brochures of flyers opgenomen.

Misschien wel het belangrijkste voordeel van gedrukte media is tastbaarheid. Deze vorm van reclame is echter pas effectief als deze het publiek bereikt. Daarom moeten er wegen worden geplaveid om zijn doelen te bereiken.

Eenmaal bereikt, moet ervoor worden gezorgd dat het boeiend, creatief en gemakkelijk toegankelijk is. Deze advertenties moeten zo worden gemaakt dat ze de aandacht van klanten tot op zekere hoogte kunnen vasthouden.

Genereer testimonials

Zoals ik al zei, houden mensen van verwijzingen op basis van persoonlijke ervaringen. Ze vertrouwen op getuigenissen. Daarom maken getuigenissen van klanten het voor u mogelijk om die kracht in uw zakelijke advertenties te gebruiken.

Door de getuigenissen van anderen te gebruiken, helpt u uw publiek vertrouwd te maken met uw merk, waardoor ze zich meer op hun gemak voelen bij het overschrijden van de drempel en het beloven van uw merk. Maar u moet in gedachten houden dat het gebruik van getuigenissen in advertenties afhankelijk is van eerder tevreden goedkeuringsverklaringen van klanten om een ​​product of dienst te promoten.

Maar hoe kunt u getuigenissen genereren?

Vraag altijd om feedback van klanten. Maar nogmaals, dit kan alleen mogelijk zijn als klanten een positieve ervaring hebben met een merk, ze zijn meestal bereid om feedback te geven, wat veel gemakkelijker is dan een getuigenis. De getuigenissen van klanten zijn een belangrijk onderdeel van uw sociale bewijs.

Start een competitie

Ja, u leest het goed. start een competitie. Dit werkt nog steeds effectief. Dit is een bewezen manier om uw community, betrokkenheid en verkoop te vergroten. En dit stelt consumenten ook in staat om marketing voor u te doen via sociaal delen.

Hoe het organiseren van een competitie kan helpen om een bedrijf te promoten met een klein budget

Als uw wedstrijd een stem- / deelcomponent bevat, zullen deelnemers geneigd zijn om te delen via hun feeds en vrienden en familie te vragen om hun inzending te steunen. Stel een duidelijke set mechanica en beloningen op (onthoud dat u dit doet ten gunste van uw goede gezelschap).

Zorg ervoor dat uw prijs iets wenselijks is en gerelateerd is aan uw bedrijf - het kan bijvoorbeeld een gratis geschenkmand met uw producten zijn of gratis diensten.

Het houden van een wedstrijd kan ook het vertrouwen voor uw merk onderscheiden en het biedt ook een middel om de band te verdiepen.

Conclusie

Kortom, het is essentieel dat bedrijven de juiste mediatool gebruiken om hun klanten te bereiken. Dit zijn enkele handige en effectieve manieren om uw kleine bedrijf op de markt te brengen met een klein budget.

De juiste strategie kan een bedrijf voor slechts een paar cent op de markt brengen, maar het gebeurt niet zomaar - het vinden van een mix en de meest geschikte formulieren op basis van uw situatie, en het hele proces doorlopen, zal u zeker helpen om uw eigen te promoten klein bedrijf.

Vindt u een van deze strategieën erg nuttig voor u of gebruikt u iets om de groei van uw bedrijf te versnellen? Deel uw mening met ons in het opmerkingenveld. Vergeet alsjeblieft niet om dit bericht met een vriend op sociale media te delen als je denkt dat het nuttig voor je was.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *