Uw kleine onderneming uitbreiden?

U heeft het gezien. We hebben het gezien. Het gebeurt elke dag in de kleine zakelijke gemeenschap. Wanneer ondernemers hun bedrijf beginnen op te bouwen, is er altijd een verlangen naar groei. Maar vaak zien we dat bedrijfseigenaren zich haasten om uit te breiden zonder een significante basis te leggen, en dat is een recept voor teleurstelling en mogelijk verlies.

Uitbreiding kan spannend zijn! Het is een welverdiende beloning voor al het bloed, zweet en tranen dat je in je lancering en ontwikkeling hebt gestopt. Maar ben je er echt klaar voor? Om een ​​succesvolle stap voorwaarts te hebben, is het zo belangrijk om uw basis op zijn plaats te hebben. Laten we het dus hebben over hoe dat eruitziet en hoe u kunt weten of het tijd is om uw kleine bedrijf uit te breiden.

Hier zijn vier vragen waarmee u rekening moet houden wanneer u de weg vrijmaakt voor uitbreiding:

1. Heb ik een sterke bedrijfscultuur?

Als u exponentieel wilt groeien, heb je een solide team aan uw zijde nodig. Door de tijd te nemen om een sterke bedrijfscultuur te ontwikkelen die uw kernwaarden en missie uitstraalt, kunt u erop vertrouwen dat uw team met u mee zal gaan naarmate u verder komt.

Graaf diep in het WAAROM achter uw bedrijf. Wat is uw visie op uitbreiding? Welke waarden wilt u dat uw team eerbiedigt en hoog houdt? Waar geloven we in? Wat drijft ons vooruit? Zorg ervoor dat uw team deze visie kent, begrijpt en zich eraan verbindt. Wanneer werknemers zich verbonden voelen met het bedrijf, is de kans groter dat ze harder werken en loyaal blijven. Wees consistent, maak de missie duidelijk en houd veel van je team!

2. Heeft u de juiste mensen aangenomen?

Als je een sterke bedrijfscultuur wilt, moet je mensen inhuren die deze waarden echt omarmen en hooghouden. Als u denkt dat u klaar bent om uw kleine bedrijf uit te breiden, maar niet over het juiste team beschikt, kan dit uw succes op de lange termijn ernstig belemmeren. Het opstarten van het leven is niet voor iedereen weggelegd, dus het is essentieel om ervoor te zorgen dat uw medewerkers op dezelfde lijn zitten. Stel de moeilijke vragen, deel de visie vaak met uw bedrijf en wees bereid om een ​​aantal harde bezuinigingen te maken. Uitbreiding vereist een geheel nieuwe reeks technische vaardigheden, enthousiasme en werkstroom - dus zorg ervoor dat je team de uitdaging aankan.

3. Heeft u naamsbekendheid verworven?

Weet uw huidige publiek wie u bent, waar u voor staat, wat u verkoopt, enz.? Kunnen ze je bericht zonder aarzelen herkennen wanneer ze door sociale media scrollen? Als u een uitbreiding overweegt maar een lage merkherkenning heeft, stelt u zichzelf teleur. Uitbreiding vereist opbouw, anticipatie, buy-in van het publiek. U wilt dat uw team en uw branche net zo uitverkocht zijn als wat komen gaat, en dat vereist wat werk aan de voorkant.

Merkherkenning is wat u onderscheidt van andere bedrijven in uw branche. Het is wat u helpt op te vallen en ook loyaliteit te vestigen. Het is wat ervoor zorgt dat uw klanten terugkomen, het is wat klanten inspireert om uw naam van de daken te roepen!

Uw merk kan niet zomaar op een logo vertrouwen, het moet zich uitbreiden naar elk onderdeel van uw bedrijf. Als dit overweldigend aanvoelt, is dat waarvoor we hier zijn! Bij Copperheart hebben we verschillende pakketopties om u te helpen dynamische merkherkenning te ontwikkelen, waardoor u klaar bent voor succes voordat u aan dat uitbreidingsproces begint! Bekijk onze dienstenpagina op de website voor meer informatie over ons aanbod!

4. Bent u uw huidige klanten vergeten?

Volgens een recent onderzoek van Small Business Trends concentreert slechts zes procent van de eigenaren van kleine bedrijven zich op het behouden van nieuwe klanten. ZES PROCENT! Het is zo gemakkelijk om betrokken te raken bij het vooruitgaan, maar als u echt een succesvolle uitbreiding wilt, moet u de klanten en klanten respecteren die vanaf het begin bij je zijn geweest. Hun loyaliteit is wat deze uitbreiding in de eerste plaats mogelijk maakt, dus laat ze niet achter!

Een eenvoudige manier om dit te doen is door verbinding te maken. Praat met uw bestaande klanten! Vraag hen wat ze momenteel leuk vinden aan uw bedrijf, wat er kan worden verbeterd en waar ze naar uitkijken met deze uitbreiding. Betrek ze bij het proces en geef ze het gevoel dat ze een gewaardeerd onderdeel van uw bedrijf zijn. Hun feedback zou de sleutel kunnen zijn tot ongelooflijke ideeën om vooruit te komen.

Uw bedrijf uitbreiden is spannend! Het is een gekke tijd, gevuld met de ondernemende achtbaan van emoties. Het is een seizoen van leren, draaien en groeien - en het is belangrijk om met wijsheid aan uw zijde deze tijd in te gaan.

Stel uzelf de juiste vragen, zoek advies bij anderen in uw branche. Overweeg uw opties en communiceer duidelijk met uw team en klanten. Je kan dit doen!

We zijn er om u op alle mogelijke manieren te ondersteunen! Als u er klaar voor bent om uw bedrijf uit te breiden en de branding nodig heeft om dit te ondersteunen, dan staan wij voor u klaar! Laten we een moment afspreken om contact te maken en te praten over hoe we u kunnen helpen om met vertrouwen het seizoen in te gaan (en een gedenkwaardig nieuw merk)!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *